Der er noget rivende galt!

Der er noget rivende galt!

Af Kim Sunding, formand for Transportgruppen i 3F Aalborg Det er kommet frem, at FynBus er tvunget til at lade en narkodømt direktørs selskaber blive ved med at køre sårbare børn, handicappede og ældre rundt i den kommunalt finansierede flextrafik på ubestemt tid....
Respekt for vores arbejde, tak!

Respekt for vores arbejde, tak!

Natten til den 27. marts i år fik en ung flextrafik-chauffør en tur til psykiatrisk akutmodtagelse i Roskilde. Det kostede ham livet efter et knivdrab.  Det er bare et enkelt af alt for mange dødsfald i år blandt chauffører, der er overrepræsenterede i statistikken...